söndag 16 november 2008

Crawling towards the sun.

heart.

Idag har jag börjat med julpysslet, tre mosshjärtan har gjorts och de sitter nu uppe på varsin dörr, och dörrarna ser genast mycket finare ut. Annars så är det en helt vanlig söndag, jag har pluggat och ska in till Uppsala igen lite senare. Då blir det middag med mamma på Gränby, vad som ska ätas är dock inte bestämt ännu. Sen efter det ska jag köpa mat, för något måste jag ju ha att leva på i veckan som kommer.
Vill passa på att tacka Jossan för en trevlig gårdagskväll, med thé-mys och Amelie från Montmartre, det var skönt att träffas. PUSS. Snart dags för mig att åka och titta på handbollsmatch.

7 kommentarer :

Anonym sa...

det ser jätte fint ut, det lyser upp den tråkiga hösten lite och ger en liten julkänsla :)

Anonym sa...

Tack själv. Ibland behöver man lite te och en vän, <3

Sara Louise. sa...

JULIA: Jepp. Julkänsla är underbart, jag är en sann jul-sucker ;D <3

JOSEFIN: <3

Anonym sa...

sv: ah den är najjs :) Trevlig söndag (:

jennifer. sa...

Så enkelt men fint.
Jag vill också träffa dig. <3<3

Lantligt i Hårnacka sa...

Så fint hjärta :D När kan du ses igen? Vill försöka träffa mina nära så mycket som möjligt <3<3

Sara Louise. sa...

Jennifer och Minneli: Tack för kommentarerna. Skönt att jag är eftertracktad. ;D Klart jag vill träffa er. Jag har väl en hel del tid jag,och är det bråskande så gör jag inte direkt något efter skolan, så varför kommer ni inte till Uppsala?

PUSS <3