Söndag idag igen, tiden går fort som tusan må jag säga. Snön yr för fullt utanför fönstret och det nalkas en storm. Jag har fördrivit dagen med att fixa fint i mitt fönster, efter många om och men struntade jag i de röda julgardinerna och satsade i stället på mina lila. Efter det hängdes min vackra spetsjulstjärna upp och fönstret smyckades i lila, jag är numer nöjd som attan. Mitt rum blir bara finare och finare, nu behövs bara en bättre säng och en vacker spegel. Puss på er.!
Visar inlägg med etikett söndag. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett söndag. Visa alla inlägg
söndag 23 november 2008
söndag 16 november 2008
Crawling towards the sun.
Idag har jag börjat med julpysslet, tre mosshjärtan har gjorts och de sitter nu uppe på varsin dörr, och dörrarna ser genast mycket finare ut. Annars så är det en helt vanlig söndag, jag har pluggat och ska in till Uppsala igen lite senare. Då blir det middag med mamma på Gränby, vad som ska ätas är dock inte bestämt ännu. Sen efter det ska jag köpa mat, för något måste jag ju ha att leva på i veckan som kommer.
Vill passa på att tacka Jossan för en trevlig gårdagskväll, med thé-mys och Amelie från Montmartre, det var skönt att träffas. PUSS. Snart dags för mig att åka och titta på handbollsmatch.
Vill passa på att tacka Jossan för en trevlig gårdagskväll, med thé-mys och Amelie från Montmartre, det var skönt att träffas. PUSS. Snart dags för mig att åka och titta på handbollsmatch.
Skrivet av
Sara Louise.
Kl.
13:29
7
kommentarer
innehåll.
foto
,
söndag
Prenumerera på:
Inlägg
(
Atom
)

