Visar inlägg med etikett shopping. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett shopping. Visa alla inlägg

onsdag 18 februari 2009

I like tea. It smells very nice and tastes very good.

thésil champagne thé

Jag har handlat för mycket tror jag, blir alltid så när jag kommer till städer där jag inte är så ofta. Blir liksom låst på affärer där jag är ofta och allra helst sådana som jag har presentkort på. Segt. I alla fall har jag blivit ägare till pastelliga dörrkrokar, en kjol, en body, en kavaj, thé, thésil med en rosa prisma och en tyguppspänningsram. Mycket att släpa hem imorn på tåget helt enkelt, men jag ska nog orka det, jag är ju så grymt stark.

Dessutom tycker jag att det är sjukt vad kroppen kan bli beroende av att äta på samma tider varje dag, en timme försenat och det känns som jag ska svimma och gråten svämma över. Och sedan beslutsångest på det, det är inte roligt alls. Fast en smootie löser det mesta tack och lov.