onsdag 18 februari 2009

I like tea. It smells very nice and tastes very good.

thésil champagne thé

Jag har handlat för mycket tror jag, blir alltid så när jag kommer till städer där jag inte är så ofta. Blir liksom låst på affärer där jag är ofta och allra helst sådana som jag har presentkort på. Segt. I alla fall har jag blivit ägare till pastelliga dörrkrokar, en kjol, en body, en kavaj, thé, thésil med en rosa prisma och en tyguppspänningsram. Mycket att släpa hem imorn på tåget helt enkelt, men jag ska nog orka det, jag är ju så grymt stark.

Dessutom tycker jag att det är sjukt vad kroppen kan bli beroende av att äta på samma tider varje dag, en timme försenat och det känns som jag ska svimma och gråten svämma över. Och sedan beslutsångest på det, det är inte roligt alls. Fast en smootie löser det mesta tack och lov.

8 kommentarer :

Anonym sa...

Jag har varit helt jävla labil idag och det beror på att jag haft andra mattider. Blir helt skakis och mycket otrevlig att umgås med när kroppen inte är i balans. Förstår inte hur jag kunde leva när jag befann mig som djupast nere i ÄS:en. Borde mördat minst 30 personer om dagen...

Vilken vacker thésil. Skulle dricka thé för jämnan om jag var du ;) Vart hittade du det konststycket?

Anonym sa...

Visst blir man också mer velpotta desto mer hungrig man blir? Alltså tillägg till dagens konstaterande blir: Och ät innan du blir för hungrig annars snurrar hjulet på.

Hoppas du har tillgång till toalett enkelt. Lite dränering är nog bra för kissblåsan :)

Josefin sa...

Åh, det låter som att du har haft det bra i Norrköping! (Y) Nyfiken på dina inköp, I think I like those doorknobs! :D
PussPuss, om inte något annat händer innan dess, så hörs vi om tisdag! <3<3<3

jennifer. sa...

Åh, fin prisma!
Jag saknar dig, <3<3

Sara Louise. sa...

SAKNAR ER BÅDA! PUSS <3<3<3<3<3<3

Anonym sa...

Om du vågar visa resultatet med tygramen får du hemskt gärna göra det någon dag framöver. Jag gjorde ett sådant konstverk för någon månad sedan också med ett Marimekko-tyg. Jädrigt snyggt!

Ja du. Igår klöste jag som fan, men idag har det inte behövts så mycket. Tvärtom blir jag starkare dagen efter och försöker ta igen det jag missat igår. Hoppas på att din dag varit behaglig i tankarna?

Anonym sa...

ja, mattiderna är jätteviktiga! jag kan tänka helt koko om jag går över tiden. min läkare sa att jag skulle tänka som en diabetiker, fast att det inte var koma som kom om jag inte höll tiderna, utan dumma tankar. tur att du fick i dig smotthie =) underbar thèpåse!

Anonym sa...

En smoothie löser i princip allt ;-)

Rekomenderar starkt hallon/vanilj.