fredag 6 februari 2009

Black and white friday.

hortensia skor popcorn

Köpte på mig en hortensia, ett par vackra skodon och en puffig x 10 kjol till min 18-årsfest idag när jag var i Stockholm. Sedan har jag inte gjort annat än ätit en massa gott. Bl.a. fikat macka på café två gånger, ätit ortolanapizza, mumsmums med browniebotten och popcorn. Plus ett intag av lunch på jordens tystaste sjukvårdshem. Jesus. Tyst som i graven var det där. Och sen så tror jag inte att jag gillar södermalm så mycket, i alla fall inte i töväder. Detta var dagens ordbajs. Varsågod.

7 kommentarer :

Anonym sa...

Jag tackar och tar emot av dagens ordbajs. Lät som en trevlig runda det där.

Ugnsbakad squash är för övrigt mycket aptitligt. Går att göra så finfina fyllningar. Ost på toppen är förstås ett måste! :)

Anonym sa...

Just det: Jag älskar hotensia. Fina blommor det!

Ha en fin kväll med eller utan bloody melodifestivalen. Jag är mycket skärrad över att kalaset redan satt igång.

Josefin sa...

Väldigt nyfiken på din kjol och längtar tills jag tar mig in till alla hundratals second-hand affärer i Stockholm för att hitta drömkläderna till 18-årsfesten! Det ska bli så sjuuuuukt kul! :)
PUSSPUSS<3<3<3

Sara Louise. sa...

Josefin: hihi. :) <3<3<3

Anonym sa...

Så vackert sååå!!!
:-)

Anonym sa...

Ja hon är all over the place. Alltid sådär hurtigt frisk och JÄTTErolig. Det blir tråkigt för mig då.

Anonym sa...

Ja, fast så vet man inte hur S E R I Ö S personen i fråga är. Iförsig brukar han vara det men ah. Annars åker jag dit i min fantasi, för den kan vara rätt bra den med.

Mår du OK? Hoppas så.