tisdag 10 februari 2009

Även om det är vinter ute så är det vår på mina ben.

strumpisar igen.

Visst är de snygga? Jag har vunnit dem från Vagabond, troligen så inser Övermakterna att jag har otur i kärlek nu (redan liksom) och att jag behöver kompensation.
Har lyckats få något virus igen, så jag är hemma hos mamma och syster igen nu och ska försöka bli frisk. Det ultimata vore att vara frisk imorn så jag kan hålla mitt tyska föredrag, men det ser inte ut som det just för stunden i alla fall. Att bedömmas på uttal när man är förkyld kanske inte är en höjdare för betyget liksom.
Annars så har dagen inte bjudit på så mycket (förutom en seg bussresa genom ett vintervitt Uppland och ett generationsskifte hos mina tyska lexikon) och kommer inte bjuda på så mycket mer än Top Model och köttfärssås.

5 kommentarer :

Josefin sa...

Snygga strumpbyxor, snygga Sara! <3
Alltså, otur i kärlek - tur i spel.(Då förlorar jag i allt ju). :P

Sara Louise. sa...

Tack för komplimangerna :D

Jag trodde likadant tills idag, men jag blev överraskad. Det tror jag att du också blir. Men du, om man nu inte har varken eller samtidigt då måste man ju också kunna ha båda samtidigt. Så hoppet finns ju ;D

Själv hoppas jag nu på att det vänder så att jag får tur i kärlek. Det var ju länge sen nu. PUSS <3<3<3

Anonym sa...

Vunnit så fina ben? Hur gjorde du då? Skulle inte kunna sluta titta på mina ben om jag hade så söta byxisar.

Jag ville ha nördbrillor men min fejja passar inte i det, det var bara att inse. Har ett par halvnördiga från CK (Svarta ganska tjocka bågar) som jag trivs hyffsat i allafall.

Och du, hoppas du kryar på dig. Börjar också känna mig krasslig; halsont och varm som om jag hade feber. Blir nog sängen alldeles strax.
Så Natti!

Anonym sa...

Lyckans dig! Tjusiga! :D
Jag håller med Josefin, jag har för sjutton inte tur i något,
utom i vänskap. Haha, smöris, <3<3<3

puss.

Sara Louise. sa...

Hehe, men det har vi ju alla :D SMÖRAR PÅ DIG MED NU!!! <3<3<3<3