söndag 15 februari 2009

Idag är den dagen då jag ska välta dig..

orchid

Är hemma från dagens ungdomsmässa, en mycket fin sådan som gick i kärlekens tecken. Det spelades vackra sånger, konfirmanderna rockade loss och jag läste en dikt. Jag läser väldigt ofta i kyrkan nu mera, fast det är kul så mig gör det ingenting alls. Sen så gick jag och min syster en liten promenad innan pappa hämtade oss och jag förfrös mina händer så smått. Sen fick vi plättar och pannkakor av mamma, supergott! ;D

Vad ska man göra resten av söndagen då? Guitar Hero eller film? Mest sugen på en skön film faktiskt, fast då har vi ju det svåra valet av vilken sort det ska vara...hmm. Jag får tänka på det. Ananasthé ska jag ha i alla fall.

3 kommentarer :

Josefin sa...

Du & jag var grymma som Pelle & Eva-Lisa. ;) Helgen var finfin, åttaklassare kan gå en på nerverna ibland. Men när de skriker "Jävla rundgång!!!" i kyrkan kan man bara skratta. Haha :D
PUSS! Du är glittret i mitt liv vännen. <3

Sara Louise. sa...

Hehe. Det var skoj :)

Och du är mina raggsockor som håller mig varm i kylan. Puss <3<3

Anonym sa...

Blev det gitarrlir resten av dagen månne?

Det är väldigt till och från med förmågan att behålla fokus. Periodvis kan det gå bra, men sedan kommer en dimp då jag inte klarar av något som kräver mer än 30 min fokus. Börjar tröttna på det efter 7 år.

Jag har jobbat med lite allt möjligt: Varit aupair, jobbat bakom bar/servitris, jobbat i reception på hotell samt i Sthlm på ett företag osv. Men det är inga yrken jag vill pyssla med i framtiden. Alls. Vad är det du tänkt "bli"?