måndag 23 februari 2009

Jag tar nya filosofiska vägar och lämnar tanken på cancer eller något sådant.

Jag tror jag har såndär pruttslajm i min hjärna, den ligger liksom och skumpar runt nerverna så där lagom geléigt och roar sig med att ibland lägga sig på mina nerver bara för att retas med dem och mig. Främst är det snorsystemets nerver geggan mobbar och ger mig lagom konstant huvudvärk/bihålevärk. Sedan när det systemet har fått nog och gråtande låst in sig på toaletten glider slajmen över till synen så smått och får mig att skela, se suddigt och känna sveda i ögonen. TA PÅ DIG GLASÖGONEN SKITUNGE, tänker några som läser det här, men jag vill inte. För de är jobbiga de med, så det så, även om de är sådär lagom nördtrendiga. För jag ska väl inte ge upp kampen och ändra på mig bara för att Herr Klet tycker så, eller? Nej, just det. Slajmen ska ut, ut, ut, ut!
Dock satsar jag på att han skiter fullkomligt i vad jag anser och inte ger mig något annat val än att ta på mig de där plastbågarna, finna mig i situationen och låta snubben pissa på mitt självförtroende.

6 kommentarer :

Anonym sa...

Men du? Jag älskar pruttslajm. Speciellt den gröna, självlysande sorten. Det är enkelt att identifiera den då också, där bland hjärnceller och nervtrådar. Ibland kanske den till och med kan agera discolampor? När dina tankar dansar...

Anonym sa...

Höhö det slog mig just att jag skrev om ordbajseri och du om pruttslajm idag. Telepatiska tankar? Återgång till kissochbajs-åldern?

Anonym sa...

Finns det rosa glittrig slajm? Det måste varit efter min storhetstid i leksaksaffärerna. Det enda negativa jag kommer ihåg är att de luktade illa: Men kanske dagens revolutionerande leksaksuppfinnare har gjort det tuggummidoftande?

Hyr in en discoboll till hjärnan också och du har århundradets fest. ;)

Anonym sa...

Baloo borde flytta in i ens hjärna som spelas på repeat (Med viss risk för att man bli tossig tillslut men vad fasen, den risken får man väl ta!). ;-)

Anonym sa...

Jag hoppas du inte behöver använda de där glasögonen och att dina ögon blir bättre,
men är det bara för ett tag så gör det inget, för du är för rackarns snygg i dem!
PUSS på dig som jag tycker om

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Mycket! <3<3<3

Sara Louise. sa...

Jennifer: Tack för uppmuntran :) Jag hoppas verkligen ögonen blir bättre, men med tanke på mina gener så tror jag inte det. Så jag får väl lära mig att använda dem mer, och när den blir skitkass så får jag skaffa linser.

Puss bästaste du! <3<3<3<3