måndag 16 februari 2009

I’m a diamond, and you’re so on the money.

Jag börjar få tillbaka mitt musikintresse av någon underlig anledning och spenderar därför större delen av min vakna tid vid YouTube, möjligen är detta ett bra tecken då jag gjorde detta när jag mådde bättre. Det tror jag i alla fall. Det är dock så att jag är en allätare när det kommer till musik, ja det är bara att fråga mina närmsta vänner, för det mesta kan jag faktiskt stå ut med i ljudväg. Jag en sådan människa som snöar in mig på vissa artister ibland. Exempel på sådana är: Fall Out Boy, Jimmy Jansson, Nic! And the family, Panic! At the disco, Lasse Lindh, Timo Räisänen och såklart denna donna Hilary Duff. Hennes nya låt som ni kan hitta här ovanför heter Reach out och jag tycker om den, den symboliserar lite mina önskemål för tillfället. Så njut av den.

From the minute that you walked right through the door thoughts are racing in my mind, time to explore. I told my friends that I just gotta have him, but don’t look now, ’cause I see you starin’ at him. Tunnel vision had him locked on in my sight, on a mission, for position by the end of the night. It’s like a prey, playin’ games with the hunter. No where to run boy, time to surrender. And all I need is to feel you, all I want is to feel you.

4 kommentarer :

Anonym sa...

Oj, känner igen mig i det. Det finns ett tillfälle jag minns så jävla starkt och det var för ca 6 år sedan då jag var som djupast nere i skiten. Kunde inte GÖRA någonting och att lyssna på en hel låt var liksom en omöjlighet. Men en kväll satte jag på en låt, lyssnade tills den var slut. Gick in i badrummet och såg MIG SJÄLV i spegeln för första gången på väldigt länge. Musiken är kraftfull. Den hälper mot mycket!

Det var fina ambitioner du har. Får jag fråga varför du vill kunna tyska flytande? Har det någon bakomliggande mening typ att du vill bosätta dig i Tyskland? Skribent vore inte dumt alls att satsa på. Ska vi starta en tidning? :)

Josefin sa...

Jag vet så väl att du blandar hej vilt när det gäller musiken, ;) Fast, om jag skulle beskriva din musikstil så skulle jag nog säga Lasse & Timo först av alla. :D
PUSSPUSSPUSS

Sara Louise. sa...

Hihi. Det är nog den beskrivningen jag föredrar av min musiksmak. Puss på dig sötaste flicka! <3<3<3

Anonym sa...

den här låten är skön :)