torsdag 12 februari 2009

Give me distraction, a kiss, a hug.

Jag gillar inte att vara sjuk längre. Jag känner mig värdelös av det. Mitt liv går ut på att prestera, inte sitta på min otränade häck hela jävla dagarna. Jag vill springa ifrån det här nu, jag kvävs om jag inte kan lämna det. Jag dras ner i skiten. Och så har jag ett jävla lov nästa vecka där jag kommer göra samma sak. Fy i helvete. Jag blir yr och våt om kinderna. Det snurrar, jag vill ligga på golvet och stirra. Jag får inte det. Jag har bröd att grädda, distraktion är den bästa medicinen. Rappakalja, ordbajs och feberstinna tankar.

6 kommentarer :

Josefin sa...

I morgon ska jag distrahera dig så mycket som jag kan. Också kan vi sitta och slörvla tillsammans med våra förkylningsnäsor.<3<3<3

Sara Louise. sa...

Hehe, jag det ska vi göra. Och vi ska babbla och jag ska sno din dator. :P <3<3<3<3

Anonym sa...

men snuttan då! är du still sick? KRYA!

Anonym sa...

Så du får lite ledighetsångest du med? Under min sjukdomstid har jag aldrig uppskattat lov, helger eller semester. Det får mig att krypa på väggarna! Och att vara sjuker; Attans. Hoppas du orkar läsa eller kolla på TV iallafall så tankarna kan styras av lite?

Jag har haft en bra dag idag men plötsligt kom ångesten till bröstet. Fan. Måste försöka göra det bättre. NU.

Kryis på dig nu!

Josefin sa...

Du behöver inte sno min dator, jag kirrade biffen! ;) <3

Sara Louise. sa...

Bra att den blev kirrad då ;D <3<3<3