tisdag 17 februari 2009

Väcka grannarna med dammsugar surr.

Idag är jag uppe tidigt, precis som vanligt må man nog säga. Min biologiska alarmklocka väcker mig alltid runt sju, även när jag faktiskt har gett mig själv sovmorgon. Idag så skulle jag ju ändå upp halv åtta så det gjorde mig inget, men ändå, det är lite störande så här under lovet.
Jaha, men varför skulle jag upp såhär tidigt idag då? Jo, för att jag ska städa min lilla skrubb här i Uppsala, skrubba och dammsuga och sådär. Efter det ska jag promenera till stationen och åka tåg till pappa i Norrköping. Sen så får vi se hur dagen blir, jag har faktiskt ingen aning alls. Det enda jag är inställd på är shopping, antingen idag eller imorn.

4 kommentarer :

Anonym sa...

Jag får konstigt nog alltid lust att städa tidigt på morgonen vilket jag antar att grannarna tycker är mindre lustfyllt. Brukar få hejda mig någon timma innan sugaren får dra igång :-) Hoppas du fått fint i skrubben nu då.

Jag har ytterst lite spanska men främmande språk (förutom engelska som jag pratar/skriver flytande) har aldrig intresserat mig särskilt. Är mer intresserad av det svenska språket. Men tycker det är facinerande att höra andra som är det.

Åhå nu blir det en tur till Maxi precis efter stanrunda. Hur spännande låter inte det? :) Sköt om dig och pappsen!

Josefin sa...

Det är kul när du vaknar tidigt och ligger ocg glor på mig tills jag vaknar, haha. Sötnos.
Hoppas Norrköping blir toppentoppentoppen och shoppa tills du storknar! Ring mig också om du vill, eller så ringer jag dig om jag vill. :)
PUSSPUSSPUSS

Sara Louise. sa...

Det var ju länge sen ju ;P

Jag hoppas också att det blir toppengreat. Hoppas du har det toppengreat hemma ;D PUSS <3

Anonym sa...

Men halv 10 måste anses som en legitim tid. Såvida det inte är helg det vill säga - då råder väl andra regler. Som i mitt gamla hyreshus: Där fick vi inte tvätta på söndagar för söndag var "vilodag". Bara att lyda!