Väcka grannarna med dammsugar surr.
Idag är jag uppe tidigt, precis som vanligt må man nog säga. Min biologiska alarmklocka väcker mig alltid runt sju, även när jag faktiskt har gett mig själv sovmorgon. Idag så skulle jag ju ändå upp halv åtta så det gjorde mig inget, men ändå, det är lite störande så här under lovet.
Jaha, men varför skulle jag upp såhär tidigt idag då? Jo, för att jag ska städa min lilla skrubb här i Uppsala, skrubba och dammsuga och sådär. Efter det ska jag promenera till stationen och åka tåg till pappa i Norrköping. Sen så får vi se hur dagen blir, jag har faktiskt ingen aning alls. Det enda jag är inställd på är shopping, antingen idag eller imorn.