onsdag 4 februari 2009

Ich wohne mit meinem Meerschweinchen..

Jahapp. Skolan är slut för dagen igen. Tyska och matte stod på schemat. Mycket trevliga ämnen båda två, i alla fall i min lilla värld. Efter skolans slut blev det en promenad hem via Ica Kvarnen för att köpa frukt. En liten Tor hamnade i korgen också, så det är vad det blir till middag idag. Älskar mackor. Fast innan det är dags för middag så ska jag ut i blåsten igen, för jag ska på Core med Anna. Bygga lite magmuskler och sådär. Sen ska jag äta middag och slöa igen. WIEE!

Medan jag är på villovägar tycker jag att ni ska rösta på mig här!!

1 kommentar :

Anonym sa...

Jag brukar också käka frukt ett par gånger om dagen, och därtill sallad så det smäller om det. Vill bara inte att det ska bli en utfyllnad (läs: bukfylla) så det tar över den "riktiga" maten. Vet hur enkelt det är att ta mer sallad och mindre mat - Men en viss dos av grönt ÄR ju bra!