lördag 21 februari 2009

I en ding ding värld sitter jag och pysslar.

tyglösa pimp my loggbok
På översta bilden kan man se vad som blev av den där spännramen jag köpte på Ikea i onsdags (den ska inte stå där, den ska till min Uppsala-skrubb). Ett jävla helvete var det att spika fast tyget på den, klarade att spika i sisådär 18 av 40 spikar i den, sen fick mamma ta över. Konstaterat: Jag är verkligen sämst i världen på att slå med hammare, jag har liksom inte det rätta knycket och har ett huvud som inte tål slagljudet. På den nedre bilden ser ni min pimpade loggbok, vart lite trött på den nötta svarta framsidan som jag hade innan, så jag klistrade fast en modebild ur Damernas värld, en ros och ett S på den istället. Fint tycker jag att det blev!

Ikväll ska lilla Sara se på Melodifestivalen och äta Ben och Jerry´s Half Baked. Det tycker hon ska bli mycket trevligt! Kram.

6 kommentarer :

Anonym sa...

Även jag tycker att Saras sysslor för kvällen verkar trevliga. Jag tänker befatta mig med liknande saker, dock "bara" Carte d´or glass.

Vad bra spännramen blev. Men spika? Det lät trixigt. Du kunde fått låna min häftpistol istället! Min tavla är ca 150 cm x 100 cm och då var det ett måste.

Jag mår sisådär idag. Men mest fysiskt sisådär då det är halsen som spökar. Hjärnan är ok. Balans? :) Själv?

Josefin sa...

Toppen att du fixade med tyget! I lööööv it!
<3

Sara Louise. sa...

Great att du tycker det! Har ju haft det i garderoben sjukt länge nu, var så synd att det bara låg liksom. ;D

PUSS SÖTNOS <3<3<3

Anonym sa...

Glömde fråga vart du fått tag i det fina tyget till tavlan? Jag brukar ha ganska god tygkunskap men det där har jag inte sett tidigare.

Haha, det där med att vara lat nog att inte orka hämta något har jag konstaterat är en riktig bov-grej. Tex om jag ska klippa av en tråd; Orkar inte hämta saxen utan börjar byta och slita i tråden för att få av den; tråden går av men går inte att använda pga småtrådar som lossnat. Då måste jag likförbannat hämta den där saxen. Jobbigt livet är ibland du? :-)

Nu är det snart dags för fikakalas. Hoppas du får en trÄvlig söndag.

Anonym sa...

Ibland är det bra att ha någon hos sig som kan rycka bort dom där täckerna när man försöker gömma sig. En stund kan vara bra att försvinna, men det är lätt att fastna i det dåliga.

Hu, så det är skoldags imorgon alltså. Ja det är klart, måndag är det väl visst? :-) Det blev fika idag samt besök hos min mamma som var hundvakt åt en Norsk vovvsing. Nu har jag käkat kvällis och sitter med en kopp choklad (G.O.T.T eller vad?)

Sov så sött där under täcket, och med lite positiva tankar!

Anonym sa...

Taack så mycket! :$ <3