Även om det är vinter ute så är det vår på mina ben.
Visst är de snygga? Jag har vunnit dem från Vagabond, troligen så inser Övermakterna att jag har otur i kärlek nu (redan liksom) och att jag behöver kompensation.
Har lyckats få något virus igen, så jag är hemma hos mamma och syster igen nu och ska försöka bli frisk. Det ultimata vore att vara frisk imorn så jag kan hålla mitt tyska föredrag, men det ser inte ut som det just för stunden i alla fall. Att bedömmas på uttal när man är förkyld kanske inte är en höjdare för betyget liksom.
Annars så har dagen inte bjudit på så mycket (förutom en seg bussresa genom ett vintervitt Uppland och ett generationsskifte hos mina tyska lexikon) och kommer inte bjuda på så mycket mer än Top Model och köttfärssås.
Har lyckats få något virus igen, så jag är hemma hos mamma och syster igen nu och ska försöka bli frisk. Det ultimata vore att vara frisk imorn så jag kan hålla mitt tyska föredrag, men det ser inte ut som det just för stunden i alla fall. Att bedömmas på uttal när man är förkyld kanske inte är en höjdare för betyget liksom.
Annars så har dagen inte bjudit på så mycket (förutom en seg bussresa genom ett vintervitt Uppland och ett generationsskifte hos mina tyska lexikon) och kommer inte bjuda på så mycket mer än Top Model och köttfärssås.
