Ibland får man det man önskar sig, med måtta!
Nu har det allt kommit snö, till och med så mycket att alla våra bussar är inställda. Mamma och pappa fick ut i stormen och ploga och skotta snö imorse, trevlig morgonsyssla eller hur? Jag själv tycker det är rätt så mysigt och tog på mig termobyxorna för att hjälpa till en sväng med snöröjningen, visst är jag en duktig flicka?
Dock gör denna snö att jag är fast i Roslagen och missar skolan idag, sorgligt, men ja, det ger mig pysseltid. Kanske dags att inviga symaskinen?
Dock gör denna snö att jag är fast i Roslagen och missar skolan idag, sorgligt, men ja, det ger mig pysseltid. Kanske dags att inviga symaskinen?


