måndag 7 maj 2007

Din bästa vän är elektriciteten.

- När du är tunn som luft så är du nästan perfekt. Du gör mig lugn när alla ljusen har släckts, bara en sekund då är jag nästan perfekt. Kom gör mig lugn, jag klär i din andedräkt. Och du tystnar om natten, du är mörkrädd. Kan inte låta bli att le åt alla saker jag aldrig ser. Om jag förlorar dig så förlorar jag synen. Om jag förlorar dig då har jag ingenting kvar. Förlåt mig men du är allt jag har.
Älskar dig Jens <3
Hur ska ska jag kunna räcka till, jag vill inte vara den enda som ger.

3 kommentarer :

Anonym sa...

nu ska jag kommentera din blogg, för att du sitter bredvid mig och säger att ingen gör det! Men också för att du är min Huldis:) puss!

Anonym sa...

nu ska jag kommentera din blogg, för att du sitter bredvid mig och säger att ingen gör det! Men också för att du är min Huldis:) puss!

Anonym sa...

kent (: