onsdag 9 maj 2007

Vi sitter här och väntar..

Idag har det varit terrängstaffeter i Norrtälje. Mitt lag lyckades knipa en helt okej tredjeplats, efter riktigt bra insatser. Resten av dagen spenderades med att bedömma rumpor, käka på donken och med roliga upptåg. Under en av våra trevliga vårprommenader skaffade Philip större bröst (ojämna), Hannah blev inputtad i en taggig häck, kärleken bara väntade att slå till när de andra klev på K-brunnar och vi hade ballongkrig i största allmänhet.


- Vill du dansa?
Så sa den lite smått spritluktande gubben på terminalen till Pontus idag. Han tyckte att det var tråkigt att alla bara satt stilla och inte gjorde något. Han tyckte att Pontus skulle dansa med mig, Hannah och Katja eftersom vi var så söta. Sen så frågade han mig om han och jag skulle dansa lite Samba, URK! Efter det så körde han en egen komponerad version av Basshunters DoTa. Haha. Dagens bästa skrattupplevelse.

Jag har tagit steget, nu väntar jag bara på att du ska följa efter...<3

2 kommentarer :

Anonym sa...

vad var det som skulle chockera mig? puss<3

Sara Louise. sa...

hehe. det var ju så att jag hade tänkt att lägga upp Nemo-filmen på YouTube, men det funkade nog inte. Suck. Tur för dig det. <3