måndag 28 maj 2007

Vilken rolig barn..

Har med nöd och näppe lyckats överleva en helg full med kyrkbesök och en massa släktingar.
Syrran skulle äntligen konfirmera sig i lördags och som vanligt så ska det hit en massa folk vid sådana tillfällen. Kul, men jobbigt. Irené skúlle vara värst och drog hemska fräckisar och försökte sno Jens ifrån mig
(hon är typ 65).
Gick sedan ner till hembyns fantastiska notdrag och träffade killtjusaren Rebecka, söt som få. Hon gav min dag en extra puff med sitt underbara skratt. Min kusin Josefin höll käften och försökte förstå sig på mig, Jens och Beckis när vi pratade, hon är nog inte så van vid Uppländska flummisar. Haha. Somnade sedan sött i sängen vid tolvsnåret då jag äntligen fick vara ifred.
Gårdagen var inte överdrivet positiv, men den ledde till många kramar. Hittade en Natalie som letade efter mig och Jens i buskarna utanför Hallsta kyrka på mammas befallning, som sedan fick lyssna på mitt gnäll. Ett litet dramatiskt avsked senare var jag hemma och ensam, satte mig här och pratade med sötisen Deffe. Dagen slutade sedan med ett en och halvtimmes långt samtal, som var mycket nödvändigt.

Idag har vi haft teater och nu är jag slut. Vill sova så att det blir imorgon snart, längtar som bara den. 11.20 bussen är det som gäller. Ännu en eftermiddag i stan med Anton väntar och den här gången ska Jens med också. Jättetrevligt och mycket svettigt kan jag utlova. Ska försöka att inte svimma för er skull.

PEACE, LOVE AND UNDERSTANDING!

1 kommentar :

Anonym sa...

weey! favvis bilden ;)
den garvade vi sjukt mycket åt en dag förut, när jag egentligen åkte med dig hem för att hjälpa till med musikpass, men satt framför din data och kollade på när du hoppade runt som en... hoppetossa? :) puss på dä!