onsdag 10 oktober 2007

Lågan inom oss alla.

Vet ni vad, min skola är den kyligaste skolan i hela Uppsala. Det är i alla fall vad jag tror, våra element ger inte ifrån sig sin värme. Så därför fryser vi och blir helt stela i hjärnan och kan inte jobba. En extremt bra teori om varför vi inte producerar så mycket ibland.
......
Är hemma i skogen igen, mitt i veckan för en gångs skull. Är hemma och laddar lite eftersom jag och Natalie ska åka upp i kylan på fredag. Vi ska belasta Anton lite och kanske tvinga honom att visa oss runt i den lilla hålan han bor i. Förväntar mig snö och sånt där uppe, även fast jag vet att det sällan kommer att vara så. Detta för att jag hatar hösten rätt så mycket. Det är en liten emoperiod på året, jag tycker i alla fall att den är lite depprimerande.

6 kommentarer :

Anonym sa...

Håller med dig, jag tycker att man kan ta bort hela hösten och göra sommaren och vintern lite längre. Vad är det för mening att spendera en fjärdedel av året med att titta på medan alla löv blir gula och trillar av stammen?

Sara Louise. sa...

Jao..det enda som är bra är de röda löven som i alla fall är vackra. Hehe, de älskar jag.

Anonym sa...

Hösten är en bra del på året tycker jag. Massa varma färger, vantar, mössor, gosiga halsdukar, kramar, lövkrig, te & choklad-drickande, tända ljus osv. :) <3 Jag är en höstmänniska.

Saknar dig Hulda, du får ha det BÄST i Timrå! :D PUSSPUSS<3

Sara Louise. sa...

PUSS <3<3<3<3<3

jennifer. sa...

Nu blev det bara du och Änton.
hihi ^^
<3!

Anonym sa...

hej!!! vi är ett gäng elever som jättegärna skulel vilja använda din flugsvampsbild till ett projekt/konsert. går det bra?, mejla mig sophie.craftman@hotmail.com
kram