fredag 5 oktober 2007

In a red dress and alone.

Vi har fått en ny gräsmatta, den är mycket färggladare än förr. Den är gul, grön och lite brun. Detta eftersom att träden i vår trädgård verkar ha genomgått en strålbehandling och tappat alla sina löv. Det går inte att förneka längre, det blir en höst i år med. Kylan och mörkret har fått mig att börja sakna att ha några att krama om när jag behöver. Kom och krama mig vänner, jag fryser! Kom till mig i Uppsala och hälsa på lite, det är rätt långtråkigt där utan er.
I helgen blir det konfaläger. Tråkigt men sant, men jag och Jossan ska nog få det att bli skoj. <3

7 kommentarer :

Anonym sa...

Du skriver så roligt! Trädgården har genomgått en strålbehandling... :D Hoppas ni har kul, du och Jossan, vart ni än håller hus. Kram <3

Anonym sa...

Hej Hulda, nu ligger du och jag i Sparvens säng och har ätit hamburgare:-) Mums! Älskar dig <3<3<3<3<3! / Josefin

jennifer. sa...

Saknar också att få krama om vänner. Haha, vad ensamma det får oss att låta, men man kan aldrig ha för få famnar att krypa in i. Jag må hälsa på dig snart, det lär inte vara någon match egentligen eftersom jag ändå måste döda tid varje dag efter skolan.. Vi får knö ihop oss allihopa i ett lite skjul eller så och bara UMGÅS. :)
Älskar dig sötbubbla!

ps. Du är en fena på att blogga! ds.
ps2. Vackert smile tjejen till höger om dig har. ds2.

Anonym sa...

Tycker att det är fett coolt att jag har kommenterat från min mobil ;) HÖHÖ.

Vi måste ses allihopa snart. <3

Sara Louise. sa...

Hej sötnötter!

-Bea: Tack så mycket, men nu har pappa kört med gräsklipparen på gräsmattan i väntan på nästa strålning! Pöss!

-Josefäjn: Hamburgarna var fett goda. Mums. Sparvis säng är det bästa hangoutet. <3<3

-Deffe: Det är bara att ringa när du har tid att döda sötis. Kanske kan sova hos mig någon torsdag som vi sa.? Saknar dig så mycket, men imorgon får jag ju åka buss med dig igen. Alltid skoj! Kram på dig snygg tjejen med leendet! <3<3

Anonym sa...

In a red dress and alone....
Evans Blue rockar fett!!

Sara Louise. sa...

Japp. De gör de. <3