onsdag 26 september 2007

Full rulle, tunnbrödsrulle.

Livet snurrar på som bara den, med en fart av kanske 150km/h. Den här skolveckan är redan över för min del. Smaka på ordet studiedagar. Skönt att få vara hemma lite längre den här veckan, då kanske man hinner med det som borde göras. Sen senast jag skrev något betydelsefullt så har jag haft en underbar helg, fick träffa många av mina vänner. Det var trevligt. Dansade med Natalie, sov hos Josefin och överraskade Anton med Def och Joss. Tantdansen var så kul att köra igen, mowahha.
I veckan har jag sytt, pluggat, tjockat, gått på bio, sett en kändis och sovit. Vilket liv va?


Pöss. <3<3

5 kommentarer :

Anonym sa...

Vilket bra liv du har älsk-huldis:)
I morgon ska jag tjocka fika på Kjelle's och spela Guitar Hero med klasspolarna :D Vilket liv!

PUSS SAKNAR DIG!

Sara Louise. sa...

Jag vill också spela guitar hero.
:( Blä. Jag tror du har ett bättre liv <3<3

Anonym sa...

Inte alls! JAg frågade om du ville med dit, men du sa nej ju:(
Kanelbullar & mumsi<3

Psst. 12 oktober, då, då ska du dit!!!

jennifer. sa...

12:e oktober ska man absolut inte till U-huset! Då ska man se på SNOOK i uppsala!
för blott 100 spänn också!
DÄRRUN'!!

<3<3<3

Sara Louise. sa...

12.e oktober ska man till Anton med Natalie istället, so mych better!! Sorry sötnosar, men jag kan inte. Snyft. Allt händer den helgen. Puss <3<3