tisdag 4 september 2007

För mina sötnosar.

Till mina vänner. <3

8 kommentarer :

Anonym sa...

Lilla sööööta sara! Nu hr du gjort mig gråtandes!! Det var ett jättefint bildspel och lite konstigt att det inte var jag som hade gjort det... Kraam på deg!!!!

Anonym sa...

Hulda, lite zårgligt vblidde det.. :/ :) men fins som snus!

Puss<3

Sara Louise. sa...

Hahah..Kramar på er båda. <3<3

PÄLSKAR ER!

jennifer. sa...

VACKERT.<3

bussigt av dig att sådanna graciösa bilder på mig också :S ;)
undrar om det är någon sorglig bakgundsmusik? jag sitter nämnligen i skolan bibliotek.
Saknar mysbullen! <3<3<3

jennifer. sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
jennifer. sa...

att ta sådanna* och
skolans* ;)
<3<3<3

Sara Louise. sa...

Gumman, bakgrundsmusiken är inte sorlig. Bara stämningsväckande. <3<3

jennifer. sa...

PUSS vad fint! :D <3<3<3