söndag 9 september 2007

Vilse i det svarta.

- Vi kan prata i timmar om sånt vi tror vi saknar och om hur staden och vardagslivet till slut stal all vår ungdom och all vår kärlek. Men vi var inte menade att slåss vi var menade att älska och jag hatar mig själv när jag hör mig gnälla på dig för nån skitsak. Men inget av det här betyder nått, det är bara ord som gått vilse i allt det svarta och kommit i mellan oss.
Tvåsamhet är ondskan och singelliv det dödar vi. Bygger murar runt våra hjärtan för att hålla det tryggt men jag vill inte vara trygg. Jag vill ju brinna och sånt och minnas hur vacker du är
och varför jag en gång föll så hårt och handlöst för dig. Men inget av det här betyder nått, det är bara ord som gått vilse i allt det svarta och kommit i mellan oss.

5 kommentarer :

jennifer. sa...

Lasse Lindh ^^
Jepp, you bet we're gonna rock the world next week! WOOOH! :D:D
<3<3<3<3<3

Sara Louise. sa...

Hehe.Puss på kinden sötnöt.! Älskar dig <3<3

Anonym sa...

Vackert.

<3

Anonym sa...

Sara! När ska vi ha tid att träffas då?

Sara Louise. sa...

Hmm. Jag vet inte. :( Mina helger är fett fulla, men jag vill träffa dig. Jag hoppas verkligen att det löser sig. <3<3 älskar dig.