fredag 14 september 2007

You can dip your feet.

Tiden går, tiden går. Sommaren börjar försvinna nu och det är kallt som bara den utomhus. Ännu en vecka har flugit förbi och den har gått fruktansvärt fort. I måndags så fick jag en järnväg uppkörd i käften, så jag har inte kunnat äta något ordentligt förens igår. Så jag har gått på diet den här veckan, fil och nudlar. I onsdags så bröt jag min två månaders träningsstrejk, med en fem kilometers jogg, suck. Igår gick jag en mil, paddlade och tränade handboll, så jag har varit mycket duktig också. Nu har jag träningsvärk i både tänderna och benen, väldigt bekvämt faktiskt. Hihi.
Igår fick jag träffa Joss och Natalie, det var mysigt. Skönt att få träffa lilla Sivan som man inte sett på några veckor. Tycker att det är lite tråkigt att det bara är jag i tantgänget som inte går estet, jag är fett utmobbad. Saknar våra utbrott och strapatser i korridoren på Central, men vem av oss gör inte det.
Imorgon ska jag och Def på lajv för första gången. Kameran ska med och vi ska ha så jädrans kulisch. Så sug på den, vi kommer ha så mycket roligare än vad ni kommer. PÖSS!

12 kommentarer :

Anonym sa...

Glöm inte bort att jag faktiskt går media, inte estet. Kram på deg <3

Sara Louise. sa...

det är fett estetiskt. pöss pöss. <3<3

Anonym sa...

dumma, dumma er!

Bajs & ruttna bananer.

Sara Louise. sa...

Du kan käka oblater sötis. GOSPEL! Mowahaha.-! <3<3

jennifer. sa...

Wey.
Det ägde! Mest off helt klart (:
Mwiiih! <3

Sara Louise. sa...

Hihi...<3<3

Anonym sa...

En fågel viskade i mitt öra att ni sovit med någon Ludde!? COSY I CAN EMAGINE ;) You go girls<3

Sara Louise. sa...

Haha..det var inte så mysigt. <3<3

Anonym sa...

Mhum..?? Låter intressangt det där... Nyfiken!! :P Kram

Sara Louise. sa...

Haha. Han fick bara sova på våran madrass, han har flickvän och stönar i sömnen. Inte så skojj! Haha. Plus att hans favorit fras är "Analzex". <3<3

Anonym sa...

Man vet aldrig så noga med den där Ludvig...

Sara Louise. sa...

Hihi..kanske inte det. ;P