tisdag 30 oktober 2007

Show a smile.

Det är lov och det mesta jag gör att sitta framför min dator och lyssnar på musik, det värsta är att det mestadels blir ett gäng låtar som går om och om igen. Jag är till exempelt helt låst på A Fire Inside och på något konstigt sätt blir det även mycket Dashboard Confessional, att jag ens orkar. There are now flowers, no, not this time. Det är den meningen jag går och sjunger hela tiden, den vill inte släppa taget. Jag tror att det bor extra många spöken i min hjärna såhär i Halloweentiderna. Men men, de är välkommna att kalasa där sålänge jag inte har några avancerade mattetal att tänka på. För nu är det höstlov och då ska man ha det mys i mörkret.!

2 kommentarer :

Anonym sa...

Hälsa alla spöken från mig :D

Sara Louise. sa...

klart jag ska sötnos <3<3