onsdag 2 april 2008

Jag vill också sitta och äta glass längs Fyrisån..

Vädret börjar arta sig nu, solen skiner lite oftare och vårblommorna har börjat titta upp ur gräsmattan. Igår när jag cyklade hem från skolan var det fullt med glassätande människor längs Fyrisån. Det såg helt underbart ut, hade gärna suttit där och käkat glass jag med. Idag är jag hemma från skolan eftersom jag känner mig ganska utmattad och kände att jag inte skulle orka all stress i skolan. Nu sitter jag istället hemma i Roslagen och njuter av det fina vädret och försöker bli lite piggare, för imorgon har jag två uppsatser att skriva.

6 kommentarer :

jennifer. sa...

Jag kan komma och äta glass med dig någon dag <3

Sara Louise. sa...

Jag äter inte glass för tillfället, det ger magvärk. Tyvärr. Men vi kan ju se någon dag och hitta på något ännu skojsigare. <3<3

jennifer. sa...

Åhfan, sjutton, det glömde jag ;S
Jaa, det finns ju så mycket annat här i världen! :D ;P <3<3

Anonym sa...

Du kan ju äta Yofuline för fasen! ;D
come and eat with me, my eater-friend! :D <3<3<3<3<3<3<3<3

Anonym sa...

Tofuline*
Höhö.

Sara Louise. sa...

Hehe. Vi får väl se hur vi gör med det. ;D <3<3