söndag 20 april 2008

A touch of sudden happiness..

En känsla av hastig glädje, det var det som infann sig igår kväll. Jag var på U-huset med Emma och in på scenen kommer en vacker blond pojke, jag kan inte säga vad det var med honom, han fick glädjen att rinna genom mina blodådror. Jag kände mig för en sekund upp över ögonen förälskad, en helt underbar känsla. Mer än så var det inte, en sekunds förälskelse var allt det var och kanske det enda jag vill att det ska vara. Dock får det mig att fundera på om vårkänslorna kanske äntligen har börjat koka inom mig.

8 kommentarer :

jennifer. sa...

Du är så söt!
Imorgon fikar vi ihäl oss! <3

jennifer. sa...

ihjäl*

puss!

Sara Louise. sa...

Imorgon shoppar vi ihjäl oss på tjugo minuter ;D Haha. PUSS <3<3

Anonym sa...

Gulligt Huldis, du är nu utnämd till sötast. <3

Anonym sa...

Skaffa myspace och ragga järnet! ;D <3

Sara Louise. sa...

Haha. Jga har my-space, men jag är ingen raggande person. Jag står hellre på avstånd och beundrar.

Kanske är det solen som gör mig så gullig? Vem vet...

Puss sötrumpa <3<3<3

jennifer. sa...

Haha, ja! Sen kan vi skirva en bok
"Hur man shoppar ihjäl sig på 20 minuter!"
Den kommer bli världsstor, större än löjliga Shopaholic! ;)
ragg, ragg!

Sara Louise. sa...

Haha, du skriver. Jag vill inte få skrivkramp, det har jag redan nästan jämt. :/ Puss <3<3