onsdag 9 april 2008

Mellan dröm och verklighet.

Hemma. Trött. Matt och allmänt slut. Min mage gör uppror mot mig. Jag får inte äta äpplen för mamma, tråkigt då jag är sugen på det hela tiden. Mitt fördjupningsarbete om Zimbabwe konflikten flyter på och sannolikhetsläran lika så. Bloggskrivandet flyter kanske inte på så bra, men det är inte så prioriterat. Hela tiden önskar jag att det var sommarlov så att jag kunde spendera hela dagarna med mina vänner och bara mysa. Bara få springa barfota i gräset och spana in söta solkyssta pojkar på stranden. Och som för att göra mitt liv lite gråare så snöar det idag. Tack så mycket.

6 kommentarer :

jennifer. sa...

Snön försvinner snart och innan vi vet ordet av snubblar vi fram med gräset mellan tårna och smyger på solkyssta pojkar. Håll ut min vän <3

Anonym sa...

jag håller med dig Deffe. Vi får inte tappa hoppet. Snart är det sol bad och tusentals träffar med vännerna. puss Natalie

Sara Louise. sa...

Hehe. Jag ska hålla ut :D <3<3<3 Puss på er älsklingar ;D

Anonym sa...

Vi tar oss igenom denna sega vår, snart är det sommar! :) Sol,bad,POJKAR,dans,resor,partaj och allt annat sånt!

<3<3<3<3

jennifer. sa...

Fan vad vi är bra.

Sara Louise. sa...

JO. Vi är så jävla bra. Älskar er så mycket <3<3<3<3