torsdag 5 april 2007

Applause! Applause! No, wait wait...

Kära farsan, du som bor i himmelen..Hehe, snacka om att jag och Jossan fick typ hundra skrattanfall i kyrkan (ja, jag är en sån där duktig varelse som går i kyrkan) i dag. Jag vet att Jesus dör igen imorrn och att man borde respektera honom och hålla käften, men vill han inte att man ska vara lite glad ibland. Jag har faktiskt problem med att vara glad vissa dagar och då kanske det vore bra om man fick ta vara på den glädjen man får. Så det så, mer glädje år det kristna Sverige. :P
Idag på eftermiddagen fick jag trevligt besök av Jens och hans namlösa moped. Han hade lovat mig att jag skulle få Good Charlottes nya skiva idag i skolan, men hade naturligtvis glömt den, så han var tvungen att åka med den till mig. När han väl hade kört hela den guppiga skogsvägen till mig så funkade inte skivan, haha (tråkigt nog så brände han om den 3 gånger, men ingen av skivorna funkade). Så då bestraffade jag honom med att hoppa studsmatta och det kan man ju kalla en elektrisk upplevelse. Haha. Sen tröttnade vi på skogen och drog till det STORA Herräng istället, där blev det pytt i panna och kareoke.

Imorgon åker jag till mitt andra hem Karlstad, staden där solá allti skiner. Ska sätta mig med syrran på ett x2000 imorgon vid fyra tiden och sen är jag framme vid halv sju. Ska bli skönt att komma ifrån allt ett tag, även om det kommer innebära att jag saknar folk. Jag har insett att det kanske kommer att vara bra att äntligen få ha en lugn helg med kusinerna och farmor. Att bara vara liksom.

All I see is sunny sky everytime I look into your eyes. Here we go again my friend, stayin' together 'til the end.

<3

Inga kommentarer :