tisdag 3 april 2007

I've got birds in my ear and a devil on my shoulder.


Hej, nu var det ett tag sen jag skrev här tråkigt nog. Det är så att jag har varit hur upptagen som helst med den såkallade Herrängs revyn. Repitioner, föreställningar och en massa annat, men nu är det över för i år. Alla säger att om man vill ha tid så får man ta sig tid, men jag tycker inte direkt att det är så lätt. Jag vill så himla mycket, som igår t.ex. då hade jag kunnat åka hem och skrivit här istället för att jag åkte till Jens, men vem sjutton priorterar en blogg före en människa. Inte jag i alla fall.

Jag vill bara säga er att jag kanske inte kommer att vara så aktiv här på ett tag, det händer mycket saker på en gång. Jag ska i alla fall försöka, det ska jag. Vem vet om jag skriver här igen redan imorgon.?

Så länge får ni njuta av Jossans favoritlåt, have a nice time!

Gym Class Heroes - The Queen and I

Inga kommentarer :