torsdag 19 april 2007

Grodpartaj!?Nej, paddfestival i regnet.

Dagens låt: Ich Bin Nich' Ich - Tokio Hotel

Grodor gillar att duscha och särskilt i duschar med asfaltsgolv. Det var precis vad jag konstaterade när jag och pappa åkte hem ifrån Hallsta idag. Det vart six-saxning mellan krälande grodor och paddor med bilen, kan ju säg att jag åtminstonde såg trettio stycken. Herregud! Undrar hur mycket krossade grodlik det kommer att ligga på vägen imorn då? Usch, vil inte tänka på det.
Imorgon ska jag oturligen sitta på en buss i sju timmar till den härliga västkusten, eller närmare bestämt Uddevalla. Det är dags för den årliga Höfers Cup, roligt och sorgligt på samma gång. Vi ska vinna, vi ska ta dem...bla bla bla.
Seg som jag är sumpade jag idag en chans att få intervjua Leif "Loket" Ohlsson, tråkigt men sant. :'(

It will not be any bloging on this site over the weekend.!
Onödigt: En furste nöjer sig bara med en riktigt fin sänggavel.!! Helst vinröd.!

2 kommentarer :

Anonym sa...

usch, paddorna & grodorna har invaderat våran damm här hemma :( urk! Hoppas du får det görr i Uddevalla, jag hade ju kunnat åka med och hälsat på Fabian! <3 haha :D
puss på dig huldis

Chali sa...

hi!!!
i like tokio hotel too!!!its the only thing that i can reach to understand coz im spanish...hahahah,well,greetings!!have a nice day