Visar inlägg med etikett Tokio Hotel. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Tokio Hotel. Visa alla inlägg

onsdag 13 juni 2007

564 - ett jäkligt bra nummer.

Efter att ha köat i fem timmar kom vi tillslut fram. Det var mer än 800 personer i kön och en jädra kallabalik, men det var det värt. Underbart. <3

torsdag 7 juni 2007

The scars will stay forever.

Den har kommit och nu är teatern äntligen över. Jippie!

If the world makes you confused and your sences you seem to lose. If the storm doesn't wanna diffuse and you just don't know what to do. Look around, I am here. Doesn't count far or near.

onsdag 6 juni 2007

Du tronar på minnen från fornstora dar..

Grattis Sverige! Det är din dag idag.
Tack för solen och min röda hud.!

tagen ur Jossans fotoarkiv.

Min positiva lista för er som tröttnat på mina negativa blogginlägg:

Imorn kommer min TH skiva och nästa tisdag ska jag på skivsigneringen. Teatern slutar på torsdag. Ska till Grönan på söndag. Jag ser ett ljus i slutet av min syslöjdstunnel. Nästa vecka bjuder på Uppsluppenhetens dag (maskeradparad med skolan), middag med alla andra små söta nior och skolavslutning Skumpartaj!? Bea har kalas den 16.e. Sommarlov om cirkus en vecka!! :D

måndag 14 maj 2007

Bakom luggen.

En skön bild från förra årets konfaläger, då var vi elever, nu är det vi som lär ut. Eller inte, men men.
Imorgon vallfärdar jag med de bästa till en liten gård i Skärplinge, men dock med en omväg via Skansen. Stannar sedan där till på söndag och därför kommer det inte att bli några inlägg på en vecka. Jag vet att ni klarar er.! <3
- We were running though the town, 0ur senses had been drowned. A place we hadn’t been before, we learned to live and then our freedom came to an end. We have to break down this wall, too young to live a lie.
Look into my eyes. Ready, set, go it’s time to run. The sky is changing, we are warned. Together we can make it while the world is crashing down. Don’t you turn around, we are looking back again. Our loneliness and pain, never been so wide awake. Breathe slowly in and out, I can see the morning break. Leave it all behind, you now the final wall is breaking down. We are all it’s all about, nothing can stop us now. I promise you right now I never let you down. Don’t you turn around.

söndag 6 maj 2007

Ich schrei in der Nacht für dich.

Det var en gång en liten, liten, liten, liten (osv) blomma. Den hette Siv. En dag glömde den lilla, lilla, lilla, lilla, lilla, lilla (osv) flickan som ägde Siv att vattna henne, så hon dog. Då såg Siv ut som en död blomma. Snipp snapp snus så var den lilla sagan slut. Skriven av Josefin i början av nian.

- I Norrtälje kommun satsar vi på a-lagarna. T.ex. i Hallstavik så bygger vi en helt ny park för dem (i alla fall är det bara de som nyttjar den).

Idag så har jag och Josefin festat med en flaska hallonsoda och en påse lantchips. Vårat sällskap bestod av en svart cockerspaniel och en a-brunn.
- Jag skriker i natten för dig, lämna mig inte i sticket. Hoppa inte. Ljuset fångar dig inte, det bedrar dig. Hoppa inte. Kom ihåg oss. Världen där under räknas inte. Snälla hoppa inte..
Dagens låt: Spring Nicht - Tokio Hotel

torsdag 19 april 2007

Grodpartaj!?Nej, paddfestival i regnet.

Dagens låt: Ich Bin Nich' Ich - Tokio Hotel

Grodor gillar att duscha och särskilt i duschar med asfaltsgolv. Det var precis vad jag konstaterade när jag och pappa åkte hem ifrån Hallsta idag. Det vart six-saxning mellan krälande grodor och paddor med bilen, kan ju säg att jag åtminstonde såg trettio stycken. Herregud! Undrar hur mycket krossade grodlik det kommer att ligga på vägen imorn då? Usch, vil inte tänka på det.
Imorgon ska jag oturligen sitta på en buss i sju timmar till den härliga västkusten, eller närmare bestämt Uddevalla. Det är dags för den årliga Höfers Cup, roligt och sorgligt på samma gång. Vi ska vinna, vi ska ta dem...bla bla bla.
Seg som jag är sumpade jag idag en chans att få intervjua Leif "Loket" Ohlsson, tråkigt men sant. :'(

It will not be any bloging on this site over the weekend.!
Onödigt: En furste nöjer sig bara med en riktigt fin sänggavel.!! Helst vinröd.!