Visar inlägg med etikett Kalas. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Kalas. Visa alla inlägg

lördag 28 juli 2007

Jimmy Jansson i spöregn. Not very nice.

Vädret det svängde. Spöregn, solsken och åska i en salig blandning. Jossan och moi delade ut lappar med söta små blåa tröjor på oss, "I roslagen läser vi Norrtelje tidning" stod det på dem. Sen efter att fått huvudvärk och skoskav mötte vi upp Anton. Kuligt. Promenerade gatan upp några gånger och käkade nudlar. Sen träffade vi på lite folk från Hallsta och sen så kom äntligen den efterlängtade Lola. Jippie! Då var det bara att gå raka vägen mot lunden och konserterna. En mycket dåligt rappande svenne, ett överskattat tjejband och en svängig Jimmy. Sen började vi få nog och stack hem.

Idag har jag haft det mys med Jossfin och Anton. Orkar inte gå in på detaljer och nu ska jag se på film med Sparvis, Becka, Bobba och Sissel. Mysigt värre.! Få se vad för något kuligt de har hittat på. Kramkalas!

onsdag 6 juni 2007

Du tronar på minnen från fornstora dar..

Grattis Sverige! Det är din dag idag.
Tack för solen och min röda hud.!

tagen ur Jossans fotoarkiv.

Min positiva lista för er som tröttnat på mina negativa blogginlägg:

Imorn kommer min TH skiva och nästa tisdag ska jag på skivsigneringen. Teatern slutar på torsdag. Ska till Grönan på söndag. Jag ser ett ljus i slutet av min syslöjdstunnel. Nästa vecka bjuder på Uppsluppenhetens dag (maskeradparad med skolan), middag med alla andra små söta nior och skolavslutning Skumpartaj!? Bea har kalas den 16.e. Sommarlov om cirkus en vecka!! :D