onsdag 6 juni 2007

Du tronar på minnen från fornstora dar..

Grattis Sverige! Det är din dag idag.
Tack för solen och min röda hud.!

tagen ur Jossans fotoarkiv.

Min positiva lista för er som tröttnat på mina negativa blogginlägg:

Imorn kommer min TH skiva och nästa tisdag ska jag på skivsigneringen. Teatern slutar på torsdag. Ska till Grönan på söndag. Jag ser ett ljus i slutet av min syslöjdstunnel. Nästa vecka bjuder på Uppsluppenhetens dag (maskeradparad med skolan), middag med alla andra små söta nior och skolavslutning Skumpartaj!? Bea har kalas den 16.e. Sommarlov om cirkus en vecka!! :D

3 kommentarer :

Anonym sa...

Jag vet inte om jag skulle kalla det kalas, men du gör som du vill...

Sara Louise. sa...

Jag har bestämmt att det är ett kalas.! Det låter så mycket gladare så.!!

Anonym sa...

Nä, Bea har inte kalas! - Hon har PARTAJ! :)
+ ett till partaj, kanske ;)
Fan va kul vi kommer få det, allt som vi ska göra! Tanter föralltid! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3