tisdag 5 juni 2007

Jag dör för våran odödlighet..

Ett halvår, igår. <3
Nu är lilla Huldis sjuk igen. Jippie! Skulle ha sprungit vårruset idag, men det går tyvärr inte längre.
Denna vackra dag har jag spenderat mestadels med ett gäng sjuor i en syslöjdssal och omringad av en massa rosa och blått tyg. Mitt i detta skulle jag lyckas sy på min egna klänning, som inte var i någon av de färgerna tur nog. Fick i alla fall lite gjort, dragkedjan är på plats och förhoppningsvis är den klar tills på torsdag nästa vecka. Bilder kommer på resultatet.
Städade även mitt lilla skåp idag, här är allt skrot som jag förvarade där inne.
Varför, varför? En glad dag skulle sitta fint. Fuck it.
Thank you it’s been another bloody day and no one is asking what you wanted anyway.

5 kommentarer :

Anonym sa...

huldis, min tant <3<3<3<3<3 puss på dä

Anonym sa...

Lille, lille, lille sara... Du är glad den 8/7. kommer inte du ihåg att jag kollade upp det på lägret..? Kram på dä

Sara Louise. sa...

Haha..Hehe. Jag ska försöka vara glad då, jag ska i alla fall klippa mig då ;P. Det brukar pigga upp. Sen så har vi ju syslöjd också.

Anonym sa...

Sara... Vi har sommarlov den dagen. Det är liksom i Juli... Så du kan omöjligt ha syslöjd...

Sara Louise. sa...

Haha..I am confused!! ;P;P