måndag 11 juni 2007

A diary full of trash.


- You open your eyes, but you can't remember what for. The snow falls quietly, you just can't feel it no more. Somewhere up there you lost yourself in your pain. You dream of the end, to start all over again.
The lights will not guide you through, they're decieving you.



Utan musiken och texterna vore jag som en not utan ett streck.


Jag inser mer och mer att jag har en en extremt opersonlig blogg, det är bara en massa låttexter och annat skrot. Jag har inget intressant att skriva om eftersom att mitt liv inte är ett dugg intressant. Jag är nog mest bara rädd förr att uttrycka mina känslor i egna ord, kanske för att det har missuppfattats förut. Ibland känner jag mig fastklämd i ett visst fack och ibland kokar jag upp av svartsjuka. Det är då jag klistrar in några ord av alla mina hjältar, de som säger det som jag vill ha sagt. Utan dem vore jag en piss i Missisippi eller en tår i ett spöregn. Ibland önskar jag att vissa personer satte sig framför datan och läste citaten, då skulle det kanske fatta vad jag känner. Orden som jag inte får fram öga mot öga, min tystnad.
TH-signering imorn <3

Inga kommentarer :