lördag 23 juni 2007

Rätt som det regnar så kommer det en skur.

Min fina midsommarkrans som mormor har gjort till mig eftersom att det är midsommarfirande här idag. I duggregn.
Imorse satte sig den största delen av min vänskapskrets på en buss till Frankrike och lämnade mig i min stilla ensamhet. Surt tycker jag, 9 dagar utan mina solstrålar. Men man ska va glad för det man har och nu ska jag och min lillasyster åka och fira midsommar i regnet. Puss.
- Till rytmen av en regnig natt rev vi alla murar runt falska myter. Vi föll för synd och sång och skratt, trotsade vår egen tid. Till minnet av en regnig natt fyllde vi betongen med ljuv grafitti. Bättre tända livets eld än att aldrig få va sig själv.


4 kommentarer :

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Sara Louise. sa...

Någon som kan översätta???

Anonym sa...

Han vill sälja sin get till dig. Billigt. Den heter stina.

Sara Louise. sa...

Som om du kan spanska Johan. Haha. Men jag får väl lita på dig. ;D