Visar inlägg med etikett Tivoli. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Tivoli. Visa alla inlägg

onsdag 6 juni 2007

Du tronar på minnen från fornstora dar..

Grattis Sverige! Det är din dag idag.
Tack för solen och min röda hud.!

tagen ur Jossans fotoarkiv.

Min positiva lista för er som tröttnat på mina negativa blogginlägg:

Imorn kommer min TH skiva och nästa tisdag ska jag på skivsigneringen. Teatern slutar på torsdag. Ska till Grönan på söndag. Jag ser ett ljus i slutet av min syslöjdstunnel. Nästa vecka bjuder på Uppsluppenhetens dag (maskeradparad med skolan), middag med alla andra små söta nior och skolavslutning Skumpartaj!? Bea har kalas den 16.e. Sommarlov om cirkus en vecka!! :D

fredag 27 april 2007

Igår åkte jag, Deffe, Jossan och Anton till Gröna Lund för att provåka deras nya berg-och-dalbana Kvasten. Kuligt var det allt. Sen köpte de glas och jag doppade håret i den istället. Sen, pågrund av glassen, fick de andra inte gå på bussen och eftersom att jag hade bråttom var jag tvungen att lämna virrpannorna på Djurgården. Tydligen virrade de sedan vidare till Gamla stan, undrar vad de hittade på där. Men men, förhoppningsvis kom de hem oskadda.