måndag 7 januari 2008

Behåll det eller lämna det.

Imorgon slutar mitt lov och då bär det av till Uppsala igen. Stressen, träningen och skolan börjar igen. Inget lungt lantliv längre. Flyttar in till ett lite tommare rum 112 nu när min dalmas Linnea har flyttat hem. Ensamt och tråkigt är väl vad det kommer att bli i början. Hon förgyllde mina veckor i Uppsala lite extra. Ingen som håller mig vaken om nätterna längre med ljudet av ett tangentbord som smattrar och inte någon att prata strunt med. Fy fanken. Tomt, tomt, tomt. Saknar henne redan och när jag kommer dit imorn kommer det bli svårare.

Ring mig i veckan vänner. Måste ha något att göra.!

5 kommentarer :

jennifer. sa...

I feel for you.
Och jag tänker plinga <3

Sara Louise. sa...

Bra det. Ser fram emot det ;p <3

Anonym sa...

Klart jag plingar! Puss!

Anonym sa...

SÖTRUMPA! <3

Sara Louise. sa...

sötrumpa på dig med ;P <3<3