måndag 28 januari 2008

Come sunshine..

Idag har jag haft en hemstudiedag, underbart trevligt kan jag säga dig. Jag tog tillfället i akt för att stilla min hunger efter Urban Outfitters och gick emot vänstersidans överkonsumeringshat. Varför ska man inte få handla liksom, säger som en känd bloggerska "Det främjar ju bara landets ekonomi". Mina drag med kontokortet hjälper även Sverige på vägen mot den forna högkonjukturen. Alltså vad jag först skulle säga var att jag begav mig till storstaden Stockholm igen, helt ensammen och ful i håret, men vad gör det om hundra år liksom. I alla fall var det ganska så trevligt att spatsera i vårsolen för mig själv. Inhandlade lite onödvändiga prylar som vanligt, inklusive en skiva med artisten på bilden. Bra start på en troligtvis stressig vecka var det i alla fall. Mycket skit i görningen som vanligt.

Inga kommentarer :