lördag 26 januari 2008

The sea is wine red.

Snart dags att sova efter en trevlig dag. Min skola hade öppet hus och jag skötte fikat. Resten av dagen har jag mest spenderat pysslande. Lite tillfixande här och där, som ni kan se på nallen här till höger. Har även spenderat några timmar med photoshop där jag färglagt och förbättrat en teckning från i sommras. Skulle egentligen ha haft det trevligt med några vänner ikväll, men det blev inte av och då får man sysselsätta sig med annat skoj. Förövrigt väntar jag på våren och sitter och önskar mig en liten och kompakt bra kamera som kan följa med på mina kommande våräventyr.

I morgon ska det ut och dansas i vintersolen, bara för att! Är det inte sol, ska jag pyssla ännu mer. <3>

Wine Red - The Hush Sound

2 kommentarer :

Anonym sa...

Synd att vi inte träffades igår. Menmen.
Hoppas du mår bra Huldis <3

Sara Louise. sa...

Japp det var synd det. Jaghar dte bra. Sj? <3<3