tisdag 20 maj 2008

Har du räknat till tio?

Ute regnar det allt, jupp det spöregnar. Detta i sin tur leder till att en av mina hundar inte vill promenera och det vill inte heller jag. Istället sitter jag fastklistrad vid min dator med tekoppen i högsta hugg och noll ispiration i hjärnan.
Idag har jag varit hos min doktor Carina igen för att ta nya prover med mera. Hon ska ge mig remiss till Astrid Lindgrens så att de kan kolla på mig ordentligt. Skulle egentligen ha åkt till skolan efter jag besökt henne, men jag hade helt enkelt inte lusten till det. Istället hamnade jag här i min ensamhet, med endast två vita tussbollar till sällskap. Ikväll ska jag få min efterlängtade glass och förhoppningsvis blir det lite brödbak också.

För att fördriva min tid tittar jag på sånt
här istället för att plugga.

3 kommentarer :

Anonym sa...

Synd att vi inte visste att vi var krassliga samtidigt, då kunde vi haft mys. <3<3<3

Sara Louise. sa...

Jo. Det kunde vi. Nästa gång är det planering som gäller! Puss <3<3

Anonym sa...

Banne mig! :) <3