torsdag 22 maj 2008

Pop-Expresslycka.

Är hemma idag igen efter många om och men då jag har grymt svårt att bestämma mig för saker och ting. Åker jag till skolan fryser jag och är grymt trött vid tio och stannar jag hemma känns det som jag skolkar, det är många saker som spelar in i beslutet liksom. Men tillslut blev jag kvar hemma då jag velat tillräckligt för att missa bussen och bussen efter ville jag inte åka. Ikväll ska jag springa/deltaga i vårruset i Uppsala med några från skolan och hur det går får vi se. Har man betalt så deltar man, främst för gruppens skull.
Helgen närmar sig och inget är planerat som vanligt. En sak på min önskelista är dock att få åka till grönan på lördag och se på Lasse och Timo. Så vill du med, säg till! Vi kan ju åka karuseller innan och vara allmänt lyckliga och så. Pop-Expresslycka är den bästaste av lycka.

4 kommentarer :

Anonym sa...

vilken jättefin blogg med fina bilder!

jennifer. sa...

Åååh! Det låter ju helt underbart,
men va fasen, jossan fyller ju år då ;/
Pop-expressen får det nog bli i sommar också, för det blir väl en tredje gång gilt hoppas jag på?
Puss på dig! <3<3

Sara Louise. sa...

Jo, jag vet att hon fyller år. :/ Men men, det finns ju teveapparater. Visst ska vi till grönan i sommar :D <3<3

Anonym sa...

åh, om jag inte vore så mesig så! jag åkte berg-och dalbanan förförsta gången förra året (pinsamt!).. hoppas du får det fint på grönan i alla fall