söndag 25 maj 2008

Med solen i ryggen och vinden i mitt hår.

Helger passerar lika fort som tågen passerar elevhemmet i Uppsala. Jag har inte gjort mycket förnuftigt den här helgen direkt, mer än att rensa lite ogräs och varit ganska så snäll. Blommor har jag plockat åt mormor och jag har gett en rosbuske till mamma, en fin rosa rosbuske.
Jag har sex skoluppgifter kvar och sedan är det sommarlov, två uppgifter ska jag beta av imorgon på min hemstudiedag. Sommaren närmar sig alltså och värmen som är på väg tillbaka intygar samma sak. Sommarlåtarna smyger sig in på min spelningslista igen, studenterna springer snart ut och jag ska börja pumpa Nic igen. Sommarfeelingen is all around me.

4 kommentarer :

Anonym sa...

Feelingen är runt mig också! vi älskar det, Right? <3<3<3<3<3<3<3

Sara Louise. sa...

Japp. Älskar gör vi allt.! Puss <3<3<3

Ebba sa...

Åh, vilka fina bilder :)

Anonym sa...

ta bort mig!!!!! usch <333