lördag 9 februari 2008

En typisk lördag..

Jag har lyckats igen. En hel dag har passerat utan att jag har gjort något mer betydelsefullt än läst lite historia och suttit vid datorn. Det sistnämna är något jag är expert på. Turligt nog så har jag en söt och krullig vän som ser till att jag gör något på lördagskvällarna. Nästan alla lördagskvällar spenderar jag med henne, men vad gör det, vi har det ju så trevligt. I alla fall så ska det ses på melodifestivalen och jag är hundra på att vi kommer ägna oss åt våran specialitet, att äta!

Igår fick jag en cykel, en turkos Skeppshult.bDen är inte vacker, men det är en Skeppshult. De flesta cyklar jag haft har varit av det märket och det gäller att hålla sig till gamla traditioner. Sen så fick jag en lila sportbag och nya handbollskor av min mamma också, så tackar tackar!

Bye, bye. Dags att vänta på Josefin <3

2 kommentarer :

Anonym sa...

Det var mys att va hos dig! :) Som vanligt på lördagarna som alltid tillbringas med dig :P <3

Sara Louise. sa...

HEHE. Alltid :D:D <3