torsdag 21 februari 2008

Planering är nyckeln till framgång


Okej. Lov är inte min grej. Jag känner mig mestadels bara sjuk av att vara hemma, jag tror jag behöver hjärnstimulans för att bli pigg. Jag hade bestämt mig för att jobba matte nu på lovet, men så fort jag tittar på uppgifterna blir min huvud tungt och jag lägger undan häftet. Därför har jag nu bestämt mig för att planera morgondagen här i min blogg för att få lite gjort.

9.00 Uppstigning och frukost
9.30 Matte "Vinkelräta funktioner"
10.30 Promenad med Tanno för mental vila ;P
11.30 Lunch
12.00 Skriva nyckelord till mitt tal på engelskan
13.00 Tvätta/annan hushållssyssla
13.15 Packa gymkläder och kanske hinna med lite datasittande
13.55 Åka moppe till gymmet
14.15 Gymma med lillasyster och kanske basta efteråt
16.00 Fritid
19.00 Årsmöte SKU

2 kommentarer :

Anonym sa...

Du är en knasboll, och jag älskar dig mycket!
<3<3

Sara Louise. sa...

HAHA. Det är det lite smått konstiga som gör att man tycker om personer mycket. Det är så bra :D <3<3