tisdag 12 februari 2008

Hissåkning med papperstussen.


Min stilikon för tillfället. Kate Nash.
Har inget intressant att skriva om så det får bli min dag. Min skoldag kan man nog inte kalla så givande, flippade ut med Farah i ett papperstuss innehållande flum med några grabbar i klassen. Det slutade med att Ola, engelska läraren, satte oss allesammans vid ett bord och skulle prata allvar med oss, men han var lika flummig som oss tack och lov. Turligt nog fick han mig att återgå till arbetet, jag är faktiskt ganska så lättövertalad. Och en rolig sak, imorn ska vi dansa foxtrot. Gammeldags tryckare. Ännu en skoj sak, min engelska går bara bättre och bättre. Och jag ska göra ett fantastiskt bra och gramatiskt korrekt tal där jag är kommunist (jag älskar att prata om sådant jag är emot) om två veckor. Det är med det jag ska säkerställa ett toppbetyg i engelska. Ja det var skoldagen det, annat jag gjort är tränat och varit på redaktionsmöte för Word. Såhär på kvällskvisten har jag bara tagit det lungt och längtat till alla hjärtans dag och lovet.
Dagens låt: Pumpkin Soup - Kate Nash

4 kommentarer :

jennifer. sa...

Shit, jag blev jätteförvirrad för jag satt och kollade igenom mina bilder på datan där jag hade den bilden sedan tidigare, sen tog jag upp din blogg så var hon där med ;) Shitsong är bättre tycker jag :) En riktigt skitbra sommarplåga! <3<3

Sara Louise. sa...

HAHA okej. Jag har inte så många låtar med henne. Du kanske kan sponsra mig, ;P. Har du Mary J. Bliges nya skiva? Annars har jag den. <3<3

jennifer. sa...

Hehe, jadå, anytime ;)
Nej, det har jag inte, men det är cool ;P <3<3<3

Anonym sa...

svar: ja de e fan inte snyggt ;)