måndag 18 februari 2008

Sportlov.

Nu är det lov för min del, kanske är man förtjänt av det efter de senaste veckornas slit i skolan. Nackdelen med att gå i skolan i ett annat län än sina vänner är att loven inte är samma veckor, så tyvärr sitter de jag vill träffa i skolbänken medan jag ligger hemma och tittar på kassa teveprogram. Det är i alla fall vad jag gjort idag och troligtvis det jag kommer göra imorgon. På onsdag ska det bli andra bullar. Katja och jag ska till Roden och på kvällen blir det konsert med Jens. Så det är väl den dagen jag ser fram mot. De andra dagarna kommer det nog inte hända så mycket på, utan då får jag passa på att jobba lite på de linjära funktionerna. Det är nödvändigt för att jag inte ska behöva stressa ihjäl mig i skolan nästa vecka.
Min helg var bra. Konfadag med en massa underbart folk och en trevlig lördagskväll med Natalie. Tack för helgen vänner!

Centralskolan, Hallstavik
Tre ungdomar ~15, sitter och diskuterar.
Tjej 1: Men va faan! Du sa ju att Englands huvudstad hette Storbritannien.

Tjej 2: Jaa, gör den inte det då?
Kille: Men din dumma jävel. Storbritannien är en union.
Tjej 2: Union?
Kille: Jaa, en union!!
Tjej 2: Typ som Sour cream and ONION??
- Från tjuvlyssnat.se. Det förvånar mig inte det minsta att det här har sagts på min gamla skola.

7 kommentarer :

jennifer. sa...

Jag är så jävla less på linjära funktioner!
Ha det lajbans & hälsa Katja & Jens :)
<3<3<3

Sara Louise. sa...

HAHA. Jag med. Jag pallade inte ens ett tal idag när jag skulle försöka. :( <3<3

Anonym sa...

HAHA. Dialgoen är klockren, blir lite nyfiken på vilka det var? ;) HAHA. I morgon blir det Rodenraggning för dig och Katja! ;D Puss<3

Sara Louise. sa...

HAHA. Of course. Snygga grabbs ;P <3<3

Anonym sa...

HAHA. Det var Madeleine Larsson, Lina Ufhäll och Kristoffer ;)

Sara Louise. sa...

Haha. Jesus! :p <3<3

Anonym sa...

svar: bra där , så ska de låta :D