torsdag 14 augusti 2008

Med ett leende säger jag er...

Idag ska jag baka bröd! Yes, jag älskar att göra det och har inte gjort det på evigheter. Det är grymt kul och nybakt bröd är så gott. Resultatet får ni se här sen och om det blir gott lägger jag upp receptet också, bara så att ni också ska få chansen att smaka det :D

Jag mår bättre idag och än så länge har jag inte tänkt publicera någora känslosamma rader här på bloggen. Gårdagskvällen var fin och jag fick återse lite vänner, dock lämnade jag dem ganska tidigt, men vad gör man inte om man ska upp och jobba klockan 04.00. Morgonen idag var inte så trevlig, eftersom att jag då var ganska slut och kände mig sjuk. Mamma glädje mig med dessa sömntuckna ord också "Grattis, jag tror du håller på att få urinvägsinfektion! Drick och käka apelsiner." Struntsamma säger jag, för nu ska jag ut och kratta grenar och sen ska jag ut och plocka blåbär till mitt bröd. Syns senare!

2 kommentarer :

Anonym sa...

nybakt brød er godt ja.

Sara Louise. sa...

YES! Mycket gott.